Меню
Вашите продукти

Баланс колело Lorelli RACER

Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
Баланс колело Lorelli RACER
105.00лв

Опции

ОПИСАНИЕ

иновативен дизайн

регулируемо кормило с меки гумени дръжки

мека седалка с еко кожа

12-инчови атрактивни надуваеми гуми

регулируема във височина седалка

магнезиева рамка

тегло 3,7 кг.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър
Тест за сигурност

ГАРАНЦИЯ

 

В качеството Ви на потребители, моля запознайте се с Вашите задължения, които трябва да спазвате, за да можете при нужда да се възползвате от предлаганата законова гаранция на закупените от Вас стоки:

 ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ: МОЛЯ, ЗАПОМНЕТЕ, В СЛУЧАЙ НА РЕКЛАМАЦИЯ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ ТЪРГОВСКИЯ ОБЕКТ, ОТ КОЙТО СТЕ ЗАКУПИЛИ СТОКАТА, А НЕ КЪМ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ НА СТОКАТА!!!

1. Потребителят трябва да спазва инструкциите за употреба на продуктите, в съответствие с техническите изисквания на производителя, продавача или сервизния център. 2. В случай на рекламация на закупена от онлайн магазин стока, моля изискайте от своя онлайн търговец съответния формуляр рекламация. При закупуване на продукт от физически магазин този формуляр ще Ви бъде предоставен на хартиен носител под наименованието „Протокол за гаранционен сервиз“.

3. Потребителят трябва да съхранява документацията на продукта, формуляра за рекламация и платежния документ и/или товарителницата по време на законовия гаранционнен срок от две години.

4. Потребителят има право да отправи рекламация към търговеца в случай, че продуктът не отговаря на договора за продажба. Рекламацията може да съдържа искане за ремонт на продукта или замяна с нов продукт, освен ако последното е невъзможно или избраното обезщетение е непропорционално в сравнение с другите възможности за обезщетяване. В случаите на закупени продукти от онлайн магазини, рекламацията трябва да е придружена от снимков материал на дефекта, за да може търговецът да вземе правилно решение за нейното удовлетворяване.

5. В случай на изпращане на стоката в сервиз, тя трябва да се придружава от попълнения оригинал на Протокола за гаранционен сервиз и оригинал на платежния документ и/или товарителницата. При липсващ оригинал на платежния документ и/или товарителницата рекламацията няма да бъде обработвана или рекламираната стока ще бъде върната на клиента!

6. Продуктът за ремонт трябва да е заедно с всички негови елементи, ако ремонтът налага това, или да се изпрати само повредената част от продукта, ако това ще е достатъчно за отстраняване на несъответствието. Пълна инструкция относно начинът на изпращане на стоката ще получите от търговеца, отговорен за удовлетворяването на рекламацията.

7. Изпращаният в сервиз рекламиран продукт трябва да бъде добре опакован (по възможност в оригиналната си опаковка) и в добро хигиенно състояние (напр.ако рекламираният продукт е детска количка, колелата на същата следва да са добре измити,а кошът - освободен от допълнителни аксесоари: играчки,беберони,шишета и др. Разходите по отстраняването на несъответствието и транспортирането на продукта /доставка и връщане/ са безплатни за потребителя.

8. Отстраняването на несъответствията по рекламацията се осъществява безплатно във всеки работен ден.

Гаранционни условия и ограничения по гаранцията

1. Указанията за употреба и монтаж за всеки продукт са описани в приложената в опаковката му инструкция за употреба. Отпада гаранцията на пpoдyĸт, ĸoйтo e изпoлзвaн, бeз дa ca cпaзeни yĸaзaниятa oт инcтpyĸциятa зa yпoтpeбa, както и на пpoдyĸт, зa ĸoйтo ce ycтaнoви, чe e изпoлзвaн нe пo пpeднaзнaчeниe.

2. Гаранционният ремонт трябва да бъде извършен в оторизиран сервиз на производителя. Гаранцията на продукта няма да важи, в случай че е извършен ремонт в неоторизиран сервиз или от неоторизирано лице, ако това изрично не е съгласувано предварително писмено със сервиз на Дидис ООД.

3. Изпращаният в сервиз несъответстващ продукт трябва да бъде добре опакован (по възможност в оригиналната си опаковка), придружен с всички изискуеми документи, и в добро хигиенно състояние. Рекламации без оригинален платежен документ и/или товарителница няма да бъдат приемани.

4. Продукти с липсващи етикети или предпазни стикери или дефекти, причинени от неправилна употреба, поддръжка и съхранение, като например: пукнатини, цепнатини, усуквания, разглобявания или липсващи елементи, следи от изгаряне или проникване на течности, въздействие на агресивни перилни препарати, промяна на цвета на текстил или пластмаса от прекомерно въздействие на слънцето, поради неправилно съхранение, ще бъдат отказани за приемане за гаранционно обслужване.

5. Гаранцията не важи при неправилна, небрежна или груба употреба, удари по продукта, наличие на силно замърсяване в процеса на ползване, проникване на течности в продуктите, излагане на огън, излагане на висока влажност, силно слънце и употреба, която не отговаря на описанието в упътването или погрешна експлоатация.

6. Гаранционното обслужване не се отнася до: Пoдмянa нa чacти, ĸoитo пoдлeжaт нa aмopтизaция пo вpeмe нa нopмaлнaта eĸcплoaтaция. Нecпaзeни yĸaзaния зa cглoбявaнe и мoнтaж. Пpoдyĸт, нa ĸoйтo e извъpшeнa пpoмянa или мoдифиĸaция нa ĸoнcтpyĸциятa, добавяни са части и аксесоари, различни от описаните в инструкцията.

7. Не се приемат оплаквания за пoвъpxнocтни нaрaнявaния, възникнали пo вpeмe нa пpeнacянe, тpaнcпopт и cъxpaнeниe или небрежна експлоатация.

Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване.
Повече информация за „бисквитките“ може да намерите в раздела ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ