Меню
Вашите продукти

Сгъваем велосипед SPRINT Comfort 20"

Сгъваем велосипед SPRINT Comfort 20"
Разпродаден
 Виж схеми на изплащане:
tbi_logo bnp_logo unicredit_logo

СПЕЦИФИКАЦИЯ

Спецификации
Рамка Алуминиева
Вилка STEEL UNICROWN 20"x132mm, 1-1/8" OVERSIZE
Чашка NECO H842BK, 1-1/8", STACK HEIGHT 34mm
Курбели PW PRO-648PP,ALL,48T,170mm, DOUBLEGUARD
Педали XERAMA SP-151 ALLOY BODY, FOLDING
Верига KMC, HV-410, 1/2"x1/8"
Команди SHIMANO SL-3S42E NEXUS
Венец SHIMANO 16T SPROCKET
Джанти 20" LCDP-BLACK
Задна главина SHIMANO NEXUS 3
Гуми KENDA K1029 20x1.5
Кормило LOGAN, EH-N412K, STEEL, RAISED 30mm, BEND 6 deg, W: 580mm, 1.8mm
Лапа SM-A157-5L
Седалка SELLE ROYAL, MOODY
Колче за седалка ZOOM, SP-90, ALLOY, 34.0x515mm
Предна спирачка POWER, VBR -993A, 110mm ARM, ALLOY V-BRAKE
Задна спирачка POWER, VBR -993A, 110mm ARM, ALLOY V-BRAKE
Тегло 14 кг.
Страна на произход България

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър
Тест за сигурност

Какво покрива гаранцията на производителя?
 

Гаранцията на производителя покрива дефекти в изработката и компонентите на велосипеда, риска от повреда по време на транспорт на велосипеди, които са продадени и асемблирани изцяло от оторизиран представител на Sprint. Велосипедите Sprint ще се наричат „Продукт" в следващите части на гаранцията.

Какъв срок покрива гаранцията на производителя? 
 

Гаранцията на производителя е със срок от 2(две) години и е валидна от датата на закупуване на Продукта. Прилага се само спрямо регистрирания първоначален собственик на Продукта. Прехвърлянето на Продукта от първия собственик на друг води до анулиране на гаранцията.
 
Гаранцията за рамките и вилките (ако вилката е Sprint) може да бъде удължена до срок от 3(три) години, в случай, че велосипедът се регистрира онлайн в секцията "Регистрирай твоя велосипед". Удължената гаранция ще се прилага само за Продукти, закупени и регистрирани след 20.02.2017 г., при условие, че онлайн регистрацията е извършена в рамките на 14 дни от закупуването на Продукта.

Гаранцията на производителя ще бъде приложена в случай, че се изпълняват условията по годишното обслужване на Продукта, съгласно предоставените инструкции за поддръжка в упътването и препоръките от оторизираните представители на Sprint.
Извършеното годишно обслужване трябва да бъде потвърдено с подпис и печат. В случай, че такова не е изпълнено, срокът на гаранцията се намаля от 3(три) на 2(две) години.
Гаранцията покрива поправен или заменен Продукт за останалия срок от оригиналната гаранция, до степен позволена от закона. 
Всички гаранции предположени от закона са ограничени до срок от максимум 3(три) години (при налична регистрация на Sprint велосипед), респективно 2(две) години, от датата на покупка на Продукта, освен ако закона изрично не посочва по-кратък срок и са ограничени до първия собственик на Продукта.
Какво ще направи Sprint?
 
Sprint ще замени с Продукт с подобен вид и качество или поправи дефектен Продукт, или ще Ви възстанови заплатената сума (като свидетелство ще служи Вашата касова бележка от покупката на Продукта). Разходите, свързани със заменянето на които и да са не дефектни части, са за сметка и се заплащат от собственика на Продукта. В такъв случай, Вие ще бъдете уведомени за наложителността за замяната на не дефектни части, така че да може да организирате и приоритизирате разходите си.


Какво не покрива гаранцията?

Гаранцията не покрива: 

  • Продукти, отдавани под наем; 
  • Велосипеди за състезания, тестове и демонстрации (демо велосипеди); 
  • Ненапълно асемблирани велосипеди; 
  • Повреди, възникнали поради - злополуки, небрежност, неправилно третиране, злоупотреба, неправилна употреба, неправилно асемблиране; 
  • Повреди, възникнали поради несъобразяване с препоръчителните условия за поддръжка и използване; 
  • Повреди, възникнали поради неправилно или неточно извършена поддръжка или ремонт, извършени от който и да е различен от официален представител на Sprint;
  • Повреди, възникнали поради използването на части и приспособления, несъответстващи на Продукта и промяната на Продукта.


Гаранцията не покрива дефекти, дължащи се на нормалното износване на компонентите: 

  • Гуми (вътрешни и външни); 
  • Накладки на спирачки;
  • Падове на V brake/спирачки); 
  • Жила, капсули(метални, пластмасови); 
  • Педали; 
  • Ръкохватки на кормилото; 
  • Верига; 
  • Фарове; 
  • Бутилка за вода


Всички Продукти имат включено упътване. Моля следвайте внимателно инструкциите в упътването или тези поставени на Продукта. В рамките на позволеното от закона, последващи и случайни наранявания не се покриват от гаранцията.

Как може да предявите иск по тази гаранция?
 

За да предявите иск по гаранцията, Вашата първа стъпка е да уведомите Sprint и/или локалния оторизиран представител на Sprint за предявения дефект, в рамките на гаранционния период. Второ, трябва да предоставите Продукта за навременна инспекция от Sprint. Моля свържете се с Вашия официален Sprint дилър, обадете се на обслужване на клиенти на Sprint. Всички върнати Продукти трябва да са придружени с доказателство за покупка (обикновено това е касовата бележка) от официален Sprint дилър. В противен случай гаранцията няма да бъде призната. 

Копие от Протокол за предаване на Продукта (ще намерите непопълнен на гърба на упътването) ще остане при Sprint дилъра, след приемане и подпис от собственика на Продукта. Задължително е показването на протокола при предаването на дефектна част в случай на иск по гаранцията, както и на доказателство за извършена покупка, в противен случай гаранцията няма да бъде призната.
Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване.
Повече информация за „бисквитките“ може да намерите в раздела ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ