Меню
Вашите продукти

Велосипед SPRINT PRIMUS DD 26" 2022

Велосипед SPRINT PRIMUS DD 26" 2022
New 0% лихва
Велосипед SPRINT PRIMUS DD 26" 2022
2 години гаранция
Всички велосипеди с 2 години гаранция
КУПИ ТОЗИ ВЕЛОСИПЕД с 0% лихва
Плати го на шест равни месечни вноски
1,099.00лв
 Виж схеми на изплащане:
tbi_logo bnp_logo unicredit_logo

СПЕЦИФИКАЦИЯ

Спецификации
Рамка Алуминиева, размер 340мм
Вилка SUNTOUR SF14-XCR 32 LO-R DS 26, реглаж на твърдостта, заключване,
Чашка NECO H156E, 1-1/8"-1.5", CRD: 30mm, SEMI-CARTRIDGE, STEEL CUPS, 5.4mm
Курбели Shimano Tourney FC-TY501, Дължина 170mm. ,42X34X24T черни
Педали XERAMA SP-102 ONE PIECE ALLOY BODY
Верига KMC Z8, 1/2"x3/32"
Обтегач Shimano Acera RD-M360, за 8 скорости, DIRECT ATTACHMENT
Дерайльор Shimano Tourney FD-TY500-TS6
Команди Shimano SL-M315
Венец Shimano CS-HG200-8, 8 скорости, 12-14-16-18-21-24-28-32
Джанти WHEEL 26"-559 Mach1
Предна главина Formula
Задна главина Formula
Гуми KENDA KINETICS 26x2.50
Кормило ZOOM MTB-AL-300BTFOV (ISO-M) (31.8), Дължина 700mm, издигане 9 DEG.
Лапа PROMAX MA-50, AHEAD, алуминиева, дължина 60mm.x28.6mm
Ръкохватки ProGrip 964 EVO
Седалка ACTIVE FM-2482
Колче за седалка ZOOM SP-C208 (ISO-M), алуминиево, 27.2, дължина 250mm
Предна спирачка Хидравлична дискова Shimano Altus Mt200 с 180мм. ротор
Задна спирачка Хидравлична дискова Shimano Altus Mt200 с 160мм. ротор
Тегло 15.2 кг
Страна на произход България

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър
Тест за сигурност

Какво покрива гаранцията на производителя?
 

Гаранцията на производителя покрива дефекти в изработката и компонентите на велосипеда, риска от повреда по време на транспорт на велосипеди, които са продадени и асемблирани изцяло от оторизиран представител на Sprint. Велосипедите Sprint ще се наричат „Продукт" в следващите части на гаранцията.

Какъв срок покрива гаранцията на производителя? 
 

Гаранцията на производителя е със срок от 2(две) години и е валидна от датата на закупуване на Продукта. Прилага се само спрямо регистрирания първоначален собственик на Продукта. Прехвърлянето на Продукта от първия собственик на друг води до анулиране на гаранцията.
 
Гаранцията за рамките и вилките (ако вилката е Sprint) може да бъде удължена до срок от 3(три) години, в случай, че велосипедът се регистрира онлайн в секцията "Регистрирай твоя велосипед". Удължената гаранция ще се прилага само за Продукти, закупени и регистрирани след 20.02.2017 г., при условие, че онлайн регистрацията е извършена в рамките на 14 дни от закупуването на Продукта.

Гаранцията на производителя ще бъде приложена в случай, че се изпълняват условията по годишното обслужване на Продукта, съгласно предоставените инструкции за поддръжка в упътването и препоръките от оторизираните представители на Sprint.
Извършеното годишно обслужване трябва да бъде потвърдено с подпис и печат. В случай, че такова не е изпълнено, срокът на гаранцията се намаля от 3(три) на 2(две) години.
Гаранцията покрива поправен или заменен Продукт за останалия срок от оригиналната гаранция, до степен позволена от закона. 
Всички гаранции предположени от закона са ограничени до срок от максимум 3(три) години (при налична регистрация на Sprint велосипед), респективно 2(две) години, от датата на покупка на Продукта, освен ако закона изрично не посочва по-кратък срок и са ограничени до първия собственик на Продукта.
Какво ще направи Sprint?
 
Sprint ще замени с Продукт с подобен вид и качество или поправи дефектен Продукт, или ще Ви възстанови заплатената сума (като свидетелство ще служи Вашата касова бележка от покупката на Продукта). Разходите, свързани със заменянето на които и да са не дефектни части, са за сметка и се заплащат от собственика на Продукта. В такъв случай, Вие ще бъдете уведомени за наложителността за замяната на не дефектни части, така че да може да организирате и приоритизирате разходите си.


Какво не покрива гаранцията?

Гаранцията не покрива: 

  • Продукти, отдавани под наем; 
  • Велосипеди за състезания, тестове и демонстрации (демо велосипеди); 
  • Ненапълно асемблирани велосипеди; 
  • Повреди, възникнали поради - злополуки, небрежност, неправилно третиране, злоупотреба, неправилна употреба, неправилно асемблиране; 
  • Повреди, възникнали поради несъобразяване с препоръчителните условия за поддръжка и използване; 
  • Повреди, възникнали поради неправилно или неточно извършена поддръжка или ремонт, извършени от който и да е различен от официален представител на Sprint;
  • Повреди, възникнали поради използването на части и приспособления, несъответстващи на Продукта и промяната на Продукта.


Гаранцията не покрива дефекти, дължащи се на нормалното износване на компонентите: 

  • Гуми (вътрешни и външни); 
  • Накладки на спирачки;
  • Падове на V brake/спирачки); 
  • Жила, капсули(метални, пластмасови); 
  • Педали; 
  • Ръкохватки на кормилото; 
  • Верига; 
  • Фарове; 
  • Бутилка за вода


Всички Продукти имат включено упътване. Моля следвайте внимателно инструкциите в упътването или тези поставени на Продукта. В рамките на позволеното от закона, последващи и случайни наранявания не се покриват от гаранцията.

Как може да предявите иск по тази гаранция?
 

За да предявите иск по гаранцията, Вашата първа стъпка е да уведомите Sprint и/или локалния оторизиран представител на Sprint за предявения дефект, в рамките на гаранционния период. Второ, трябва да предоставите Продукта за навременна инспекция от Sprint. Моля свържете се с Вашия официален Sprint дилър, обадете се на обслужване на клиенти на Sprint. Всички върнати Продукти трябва да са придружени с доказателство за покупка (обикновено това е касовата бележка) от официален Sprint дилър. В противен случай гаранцията няма да бъде призната. 

Копие от Протокол за предаване на Продукта (ще намерите непопълнен на гърба на упътването) ще остане при Sprint дилъра, след приемане и подпис от собственика на Продукта. Задължително е показването на протокола при предаването на дефектна част в случай на иск по гаранцията, както и на доказателство за извършена покупка, в противен случай гаранцията няма да бъде призната.