Меню
Вашите продукти

Електрически велосипед Shockblaze HARMONY MAN NEXUS 8 VBR 28" 2018

Електрически велосипед Shockblaze HARMONY MAN NEXUS 8 VBR 28" 2018
0% лихва
Електрически велосипед Shockblaze HARMONY MAN NEXUS 8 VBR 28" 2018
2 години гаранция
Всички велосипеди с 2 години гаранция
Купи този велосипед с 0% лихва
Плати го на дванадесет равни месечни вноски
Купи този велосипед с 0% лихва
Плати го на шест равни месечни вноски
    3,459.00лв

    Опции

     Виж схеми на изплащане:
    tbi_logobnp_logounicredit_logo
    Спецификации
    РамкаALUMINIUM SUPERLIGHT, CITY HYBRID COMFORT, HYDROFORMED TUBING, INNER CABLE ROUTING
    ВилкаSUNTOUR CR-8V P HLO 700C, Travel: 50mm
    ЧашкаMAXTEC, H117DM, AHEAD
    КурбелиShimano CHAINRING FOR STEPS, 38T, CRANK ARM SET FOR STEPS
    ВеригаShimano BICYCLE CHAIN FOR E-BIKE, CN-E6070-9
    ОбтегачShimano SLX M7000 GS Shadow Plus
    ДерайльорShimano DEORE XT, M781, SGS 10-SPEED SHADOW DESIGN, DIRECT MOUNT TYPE
    КомандиShimano NEXUS SL-8S20
    ВенецShimano ALFINE CS-S500, 18T
    ДжантиMAXTEC, RIM: MACH1 240
    Предна главинаShimano SG-C6000-8C, QUANDO ALLOY
    Задна главинаShimano SG-C6000-8C, QUANDO ALLOY
    ГумиSCHWALBE, ENERGIZER LIFE 700Cx38
    КормилоMAXTEC, CTB NR-AL-16 (EN-C), ALLOY
    ЛапаMAXTEC, TDS-D299N
    СедалкаSELLE ROYAL WAVE
    Колче за седалкаMAXTEC, SP-C208, ALLOY, 27.2x350mm
    Предна спирачкаShimano BR-T4000 V-BRAKE
    Задна спирачкаShimano BL-M396L V-BRAKE
    Електрическа системаShimano STEPS E6000 - DRIVE UNIT-DU-E6002, CYCLE COMPUTER, SC-E6000, BATTERY BT-E6000-418Wh, BATTERY CHARGER FOR EU MARKET
    Тегло23.60 кг.
    Страна на произходБългария

    Велосипедът Shockblaze HARMONY MAN NEXUS 8 VBR е създаден да предостави на „мъжката част" от велосипедистите ново преживяване по време на колоездене. Иновативната система на SHIMANO за асистиране по време на каране - STEPS, леката алуминиева рамка и главина с вътрешни скорости на SHIMANO от класа NEXUS предоставя на колоездачите елегантен и удобен начин за придвижване из града.

    Напишете мнение

    Забележка: HTML не се потдържа!
    Лош Добър
    Тест за сигурност

    ГАРАНЦИЯ

    Какво покрива гаранцията на производителя?

    Гаранцията на производителя покрива дефекти в изработката и компонентите на велосипеда, риска от повреда по време на транспорт на велосипеди, които са продадени и асемблирани изцяло от оторизиран представител на Shockblaze. Велосипедите Shockblaze ще се наричат „Продукт" в следващите части на гаранцията.

    Какъв срок покрива гаранцията на производителя?

    Гаранцията на производителя е със срок от 2(две) години и е валидна от датата на закупуване на Продукта. Прилага се само спрямо регистрирания първоначален собственик на Продукта. Прехвърлянето на Продукта от първия собственик на друг води до анулиране на гаранцията.
     
    Гаранцията за рамките и вилките (ако вилката е Shockblaze) може да бъде удължена до срок от 3(три) години, в случай, че велосипедът се регистрира онлайн в секцията "Регистрирай твоя велосипед". Удължената гаранция ще се прилага само за Продукти, закупени и регистрирани след 09.02.2015 г., при условие, че онлайн регистрацията е извършена в рамките на 14 дни от закупуването на Продукта.

    Гаранцията на производителя ще бъде приложена в случай, че се изпълняват условията по годишното обслужване на Продукта, съгласно предоставените инструкции за поддръжка в упътването и препоръките от оторизираните представители на Shockblaze. Извършеното годишно обслужване трябва да бъде потвърдено с подпис и печат. В случай, че такова не е изпълнено, срокът на гаранцията се намаля от 3(три) на 2(две) години.
    Гаранцията покрива поправен или заменен Продукт за останалия срок от оригиналната гаранция, до степен позволена от закона.
    Всички гаранции предположени от закона са ограничени до срок от максимум 3(три) години (при налична регистрация на Shockblaze велосипед), респективно 2(две) години, от датата на покупка на Продукта, освен ако закона изрично не посочва по-кратък срок, и са ограничени до първия собственик на Продукта.

    Какво ще направи Shockblaze?

    Shockblaze ще замени с Продукт с подобен вид и качество или поправи дефектен Продукт, или ще Ви възстанови заплатената сума (като свидетелство ще служи Вашата касова бележка от покупката на Продукта). Разходите, свързани със заменянето на които и да са не дефектни части са за сметка и се заплащат от собственика на Продукта. В такъв случай, Вие ще бъдете уведомени за наложителността за замяната на не дефектни части, така че да може да организирате и приоритизирате разходите си.


    Какво не покрива гаранцията?

    Гаранцията не покрива: 

    • Продукти, отдавани под наем; 
    • Велосипеди за състезания, тестове и демонстрации (демо велосипеди); 
    • Ненапълно асемблирани велосипеди; 
    • Повреди, възникнали поради - злополуки, небрежност, неправилно третиране, злоупотреба, неправилна употреба, неправилно асемблиране; 
    • Повреди, възникнали поради несъобразяване с препоръчителните условия за поддръжка и използване; 
    • Повреди, възникнали поради неправилно или неточно извършена поддръжка или ремонт, извършени от който и да е различен от официален представител на Sprint;
    • Повреди, възникнали поради използването на части и приспособления, несъответстващи на Продукта и промяната на Продукта.


    Гаранцията не покрива дефекти, дължащи се на нормалното износване на компонентите: 

    • Гуми (вътрешни и външни); 
    • Накладки на спирачки;
    • Падове на V brake/спирачки); 
    • Жила, капсули(метални, пластмасови); 
    • Педали; 
    • Ръкохватки на кормилото; 
    • Верига; 
    • Фарове; 
    • Бутилка за вода


    Всички Продукти имат включено упътване. Моля следвайте внимателно инструкциите в упътването или тези поставени на Продукта. В рамките на позволеното от закона, последващи и случайни наранявания не се покриват от гаранцията.

    Как може да предявите иск по тази гаранция?

    За да предявите иск по гаранцията, Вашата първа стъпка е да уведомите Shockblaze и/или локалния оторизиран представител на Shockblaze за предявения дефект, в рамките на гаранционния период. Второ, трябва да предоставите Продукта за навременна инспекция от Shockblaze. Моля свържете се с Вашия официален Shockblaze дилър, обадете се на обслужване на клиенти на Shockblaze. Всички върнати Продукти трябва да са придружени с доказателство за покупка (обикновено това е касовата бележка) от официален Shockblaze дилър. В противен случай гаранцията няма да бъде призната. Копие от Протокол за предаване на Продукта (ще намерите непопълнен на гърба на упътването) ще остане при Shockblaze дилъра след приемане и подпис от собственика на Продукта. Задължително е показването на протокола при предаването на дефектна част в случай на иск по гаранцията, както и на доказателство за извършена покупка, в противен случай гаранцията няма да бъде призната.
    Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване.
    Повече информация за „бисквитките“ може да намерите в раздела ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ