Меню
Вашите продукти

Планински велосипед Shockblaze KRS PRO 27,5" 2018

Планински велосипед Shockblaze KRS PRO 27,5" 2018
Планински велосипед Shockblaze KRS PRO 27,5" 2018
2 години гаранция
Всички велосипеди с 2 години гаранция
    2,999.00лв

    Опции

     Виж схеми на изплащане:
    tbi_logobnp_logounicredit_logo
    Спецификации
    РамкаUD CARBON, TAPPERED HEAD TUBE, PRESS FIT BB, INNER CABLE ROUTING, BOOST 12x148mm
    ВилкаMANITOU MARKHOR, TS Air, Ос 15x110mm, ход 100mm, заключване, дистанционно управление от кормилото.
    ЧашкаFSA, ORBIT C-40-ACB
    КурбелиShimano SLX FC-M7000-2, HOLLOWTECH 2 , 36X26T
    ПедалиFASTEN, NW-91K, алуминиеви
    ВеригаShimano CN-HG601-11
    ОбтегачShimano SLX RD-M7000, GS 11-Скорости,
    ДерайльорShimano SLX FD-M7020-E
    КомандиShimano SLX SL-M7000, W/O OPTICAL GEAR DISPLAY
    ВенецShimano SLX CS-M7000, 11-Скорости, 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-42
    ДжантиMAXTEC, RIM: MACH1 TRAXX
    Предна главинаShimano M7010B, система за бързо освобождаване (QR)
    Задна главинаShimano M7010B, система за бързо освобождаване (QR)
    ГумиSCHWALBE SMART SAM K-GUARD, 29x2.25
    КормилоRACE FACE EVOLVE, FLAT WIDE, алуминиево, размер 31.8 мм и дължина 720 мм.
    ЛапаRACE FACE EVOLVE, 31.8mm , 70X6, алуминиево
    СедалкаPROLOGO K3
    Колче за седалкаRACE FACE EVOLVE, 27.2X400mm
    Предна спирачкаХидравлична дискова Shimano BL-M365 с 180мм. ротор
    Задна спирачкаХидравлична дискова Shimano BR-M365 с 160мм. ротор
    Тегло12.00 кг.
    Страна на произходБългария

    Велосипедът Shockblaze KRS PRO е началният клас от серията KRS планински велосипеди. Перфектната геометрия и карбонова рамка придават както агресивен вид така и ниско тегло. В комбинация с компонентите SHIMANO от класа SLX и амортисьорна вилка MANITOU MARKHOR TS AIR създават изключителен велосипед за търсачите на силни емоции и адреналин.

    Напишете мнение

    Забележка: HTML не се потдържа!
    Лош Добър
    Тест за сигурност

    ГАРАНЦИЯ

    Какво покрива гаранцията на производителя?

    Гаранцията на производителя покрива дефекти в изработката и компонентите на велосипеда, риска от повреда по време на транспорт на велосипеди, които са продадени и асемблирани изцяло от оторизиран представител на Shockblaze. Велосипедите Shockblaze ще се наричат „Продукт" в следващите части на гаранцията.

    Какъв срок покрива гаранцията на производителя?

    Гаранцията на производителя е със срок от 2(две) години и е валидна от датата на закупуване на Продукта. Прилага се само спрямо регистрирания първоначален собственик на Продукта. Прехвърлянето на Продукта от първия собственик на друг води до анулиране на гаранцията.
     
    Гаранцията за рамките и вилките (ако вилката е Shockblaze) може да бъде удължена до срок от 3(три) години, в случай, че велосипедът се регистрира онлайн в секцията "Регистрирай твоя велосипед". Удължената гаранция ще се прилага само за Продукти, закупени и регистрирани след 09.02.2015 г., при условие, че онлайн регистрацията е извършена в рамките на 14 дни от закупуването на Продукта.

    Гаранцията на производителя ще бъде приложена в случай, че се изпълняват условията по годишното обслужване на Продукта, съгласно предоставените инструкции за поддръжка в упътването и препоръките от оторизираните представители на Shockblaze. Извършеното годишно обслужване трябва да бъде потвърдено с подпис и печат. В случай, че такова не е изпълнено, срокът на гаранцията се намаля от 3(три) на 2(две) години.
    Гаранцията покрива поправен или заменен Продукт за останалия срок от оригиналната гаранция, до степен позволена от закона.
    Всички гаранции предположени от закона са ограничени до срок от максимум 3(три) години (при налична регистрация на Shockblaze велосипед), респективно 2(две) години, от датата на покупка на Продукта, освен ако закона изрично не посочва по-кратък срок, и са ограничени до първия собственик на Продукта.

    Какво ще направи Shockblaze?

    Shockblaze ще замени с Продукт с подобен вид и качество или поправи дефектен Продукт, или ще Ви възстанови заплатената сума (като свидетелство ще служи Вашата касова бележка от покупката на Продукта). Разходите, свързани със заменянето на които и да са не дефектни части са за сметка и се заплащат от собственика на Продукта. В такъв случай, Вие ще бъдете уведомени за наложителността за замяната на не дефектни части, така че да може да организирате и приоритизирате разходите си.


    Какво не покрива гаранцията?

    Гаранцията не покрива: 

    • Продукти, отдавани под наем; 
    • Велосипеди за състезания, тестове и демонстрации (демо велосипеди); 
    • Ненапълно асемблирани велосипеди; 
    • Повреди, възникнали поради - злополуки, небрежност, неправилно третиране, злоупотреба, неправилна употреба, неправилно асемблиране; 
    • Повреди, възникнали поради несъобразяване с препоръчителните условия за поддръжка и използване; 
    • Повреди, възникнали поради неправилно или неточно извършена поддръжка или ремонт, извършени от който и да е различен от официален представител на Sprint;
    • Повреди, възникнали поради използването на части и приспособления, несъответстващи на Продукта и промяната на Продукта.


    Гаранцията не покрива дефекти, дължащи се на нормалното износване на компонентите: 

    • Гуми (вътрешни и външни); 
    • Накладки на спирачки;
    • Падове на V brake/спирачки); 
    • Жила, капсули(метални, пластмасови); 
    • Педали; 
    • Ръкохватки на кормилото; 
    • Верига; 
    • Фарове; 
    • Бутилка за вода


    Всички Продукти имат включено упътване. Моля следвайте внимателно инструкциите в упътването или тези поставени на Продукта. В рамките на позволеното от закона, последващи и случайни наранявания не се покриват от гаранцията.

    Как може да предявите иск по тази гаранция?

    За да предявите иск по гаранцията, Вашата първа стъпка е да уведомите Shockblaze и/или локалния оторизиран представител на Shockblaze за предявения дефект, в рамките на гаранционния период. Второ, трябва да предоставите Продукта за навременна инспекция от Shockblaze. Моля свържете се с Вашия официален Shockblaze дилър, обадете се на обслужване на клиенти на Shockblaze. Всички върнати Продукти трябва да са придружени с доказателство за покупка (обикновено това е касовата бележка) от официален Shockblaze дилър. В противен случай гаранцията няма да бъде призната. Копие от Протокол за предаване на Продукта (ще намерите непопълнен на гърба на упътването) ще остане при Shockblaze дилъра след приемане и подпис от собственика на Продукта. Задължително е показването на протокола при предаването на дефектна част в случай на иск по гаранцията, както и на доказателство за извършена покупка, в противен случай гаранцията няма да бъде призната.
    Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване.
    Повече информация за „бисквитките“ може да намерите в раздела ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ