Меню
Вашите продукти

Планински велосипед Shockblaze R3 27,5" 2018

Планински велосипед Shockblaze R3 27,5" 2018
Планински велосипед Shockblaze R3 27,5" 2018
New
Планински велосипед Shockblaze R3 27,5" 2018
Планински велосипед Shockblaze R3 27,5" 2018
Планински велосипед Shockblaze R3 27,5" 2018
2 години гаранция
Всички велосипеди с 2 години гаранция
799.00лв

Опции

 Виж схеми на изплащане:
tbi_logo bnp_logo unicredit_logo
Спецификации
Рамка SUPERLIGHT ALLOY, INNER CABLE ROUTING
Вилка SUNTOUR SF20-XCM RL 27.5", 1-1/8 THREADLESS STEM 250mm , ход 100mm, заключване, дистанционно управление от кормилото.
Чашка NECO H117DM, 1-1/8" AHEAD, стоманена, черна, 44/50mm; STACK HEIGHT 9.9mm
Курбели SUNTOUR CW14 XCC-T102, 42X34X24T, дължина 170мм
Педали XERAMA , алуминиеви
Верига KMC Z8.3, 1/2"x3/32"
Обтегач Shimano ACERA RD-M360-L, 8-SPEED, SGS, SHADOW DESIGN, 8 скорости
Дерайльор Shimano Tourney FD-TY700-TS6
Команди Shimano
Венец Shimano CS-HG200-8, 8-Скорости, 12-14-16-18-21-24-28-32
Джанти WHEEL 27.5"-584 Mach1
Предна главина FORMULA , система за бързо освобождаване (QR)
Задна главина FORMULA , система за бързо освобождаване (QR)
Гуми KENDA MTB 27.5x2.20
Кормило ZOOM HL MTB-AL-320BT-FOV, алуминиево, размер 31.8 мм и дължина 720 мм.
Лапа ZOOM TDS-C302-8FOV,алуминиева с четири болта, дължина 75mm. x28.6mm, BAR BORE 31.8, издигане -10 градуса, височина 41mm
Седалка VELO VL-1489
Колче за седалка ZOOM SP-C208 (ISO-M), алуминиево, размер 31.6мм и дължина 300mm
Предна спирачка Хидравлична дискова Shimano BL-M200 с 160мм. ротор
Задна спирачка Хидравлична дискова Shimano BL-M200 с 160мм. ротор
Тегло 15,1 кг.
Страна на произход България

Велосипедът Shockblaze R3 е създаден да отговори на нуждите на

напреднали и начинаещи колоездачи в дисциплината планинско колоездене.

Леката, алуминиева рамка, амортисьорна вилка SUNTOUR SF20-XCM RL и

компонентите на SHIMANO от класа ALIVIO, ACERA създават велосипед подходящ за леки и тежки планински терени.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър
Тест за сигурност

ГАРАНЦИЯ

Какво покрива гаранцията на производителя?

Гаранцията на производителя покрива дефекти в изработката и компонентите на велосипеда, риска от повреда по време на транспорт на велосипеди, които са продадени и асемблирани изцяло от оторизиран представител на Shockblaze. Велосипедите Shockblaze ще се наричат „Продукт" в следващите части на гаранцията.

Какъв срок покрива гаранцията на производителя?

Гаранцията на производителя е със срок от 2(две) години и е валидна от датата на закупуване на Продукта. Прилага се само спрямо регистрирания първоначален собственик на Продукта. Прехвърлянето на Продукта от първия собственик на друг води до анулиране на гаранцията.
 
Гаранцията за рамките и вилките (ако вилката е Shockblaze) може да бъде удължена до срок от 3(три) години, в случай, че велосипедът се регистрира онлайн в секцията "Регистрирай твоя велосипед". Удължената гаранция ще се прилага само за Продукти, закупени и регистрирани след 09.02.2015 г., при условие, че онлайн регистрацията е извършена в рамките на 14 дни от закупуването на Продукта.

Гаранцията на производителя ще бъде приложена в случай, че се изпълняват условията по годишното обслужване на Продукта, съгласно предоставените инструкции за поддръжка в упътването и препоръките от оторизираните представители на Shockblaze. Извършеното годишно обслужване трябва да бъде потвърдено с подпис и печат. В случай, че такова не е изпълнено, срокът на гаранцията се намаля от 3(три) на 2(две) години.
Гаранцията покрива поправен или заменен Продукт за останалия срок от оригиналната гаранция, до степен позволена от закона.
Всички гаранции предположени от закона са ограничени до срок от максимум 3(три) години (при налична регистрация на Shockblaze велосипед), респективно 2(две) години, от датата на покупка на Продукта, освен ако закона изрично не посочва по-кратък срок, и са ограничени до първия собственик на Продукта.

Какво ще направи Shockblaze?

Shockblaze ще замени с Продукт с подобен вид и качество или поправи дефектен Продукт, или ще Ви възстанови заплатената сума (като свидетелство ще служи Вашата касова бележка от покупката на Продукта). Разходите, свързани със заменянето на които и да са не дефектни части са за сметка и се заплащат от собственика на Продукта. В такъв случай, Вие ще бъдете уведомени за наложителността за замяната на не дефектни части, така че да може да организирате и приоритизирате разходите си.


Какво не покрива гаранцията?

Гаранцията не покрива: 

  • Продукти, отдавани под наем; 
  • Велосипеди за състезания, тестове и демонстрации (демо велосипеди); 
  • Ненапълно асемблирани велосипеди; 
  • Повреди, възникнали поради - злополуки, небрежност, неправилно третиране, злоупотреба, неправилна употреба, неправилно асемблиране; 
  • Повреди, възникнали поради несъобразяване с препоръчителните условия за поддръжка и използване; 
  • Повреди, възникнали поради неправилно или неточно извършена поддръжка или ремонт, извършени от който и да е различен от официален представител на Sprint;
  • Повреди, възникнали поради използването на части и приспособления, несъответстващи на Продукта и промяната на Продукта.


Гаранцията не покрива дефекти, дължащи се на нормалното износване на компонентите: 

  • Гуми (вътрешни и външни); 
  • Накладки на спирачки;
  • Падове на V brake/спирачки); 
  • Жила, капсули(метални, пластмасови); 
  • Педали; 
  • Ръкохватки на кормилото; 
  • Верига; 
  • Фарове; 
  • Бутилка за вода


Всички Продукти имат включено упътване. Моля следвайте внимателно инструкциите в упътването или тези поставени на Продукта. В рамките на позволеното от закона, последващи и случайни наранявания не се покриват от гаранцията.

Как може да предявите иск по тази гаранция?

За да предявите иск по гаранцията, Вашата първа стъпка е да уведомите Shockblaze и/или локалния оторизиран представител на Shockblaze за предявения дефект, в рамките на гаранционния период. Второ, трябва да предоставите Продукта за навременна инспекция от Shockblaze. Моля свържете се с Вашия официален Shockblaze дилър, обадете се на обслужване на клиенти на Shockblaze. Всички върнати Продукти трябва да са придружени с доказателство за покупка (обикновено това е касовата бележка) от официален Shockblaze дилър. В противен случай гаранцията няма да бъде призната. Копие от Протокол за предаване на Продукта (ще намерите непопълнен на гърба на упътването) ще остане при Shockblaze дилъра след приемане и подпис от собственика на Продукта. Задължително е показването на протокола при предаването на дефектна част в случай на иск по гаранцията, както и на доказателство за извършена покупка, в противен случай гаранцията няма да бъде призната.
Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване.
Повече информация за „бисквитките“ може да намерите в раздела ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ