Меню
Вашите продукти

Планински велосипед Shockblaze R7 PRO 29" 2018

Планински велосипед Shockblaze R7 PRO 29" 2018
2 години гаранция
Всички велосипеди с 2 години гаранция
  • Наличност: В наличност
  • Марка: ShockBlaze
  • Модел: R7 PRO 29" 2018
1,389.00лв

Опции

 Виж схеми на изплащане:
tbi_logo bnp_logo unicredit_logo
Спецификации
Рамка SUPERLIGHT ALLOY, HYDROFORMED DOUBLE BUTTED TUBING, TAPPERED HEAD TUBE, INNER CABLE ROUTING
Вилка ROCKSHOX FS 30 SILVER TK, SOLO AIR, ход 100mm, заключване, дистанционно управление от кормилото.
Чашка MAXTEC, H156EM, 1-1/8"-1.5"
Курбели Shimano FC-MT500, дължина 175мм. , 40X30X22T
Педали XERAMA SP-910S, алуминиеви
Верига Shimano HG54
Обтегач Shimano DEORE RD-M610, 10-Скорости, SGS, SHADOW DESIGN,
Дерайльор Shimano DEORE, FD-M611
Команди Shimano DEORE SL-M6000
Венец Shimano CS-HG50, 10-Скорости, 11-13-15-17-19-21-24-28-32-36T
Джанти MAXTEC, RIM: MACH1 MC40
Предна главина FORMULA CL-51, система за бързо освобождаване (QR)
Задна главина FORMULA CL-51, система за бързо освобождаване (QR)
Гуми SCHWALBE SMART SAM K-GUARD 29x2.25
Кормило MAXTEC, MTB-AL-320BTFOV, алуминиево, размер 31.8 мм и дължина 720 мм.
Лапа MAXTEC TDS-D507B-8FOV, издигане 7 градуса, алуминиева с четири болта
Седалка MAXTEC VL-1489
Колче за седалка MAXTEC SP-C218, ALLOY, 27.2x350mm
Предна спирачка Хидравлична дискова Shimano BL-M315 с 160мм. ротор
Задна спирачка Хидравлична дискова Shimano BL-M315 с 160мм. ротор
Тегло 14.40 кг.
Страна на произход България

Велосипедът Shockblaze R7 PRO е част от серията R hardtail планински велосипеди. Подходящата геометрия, алуминиевата рамка, компоненти SHIMANO от класа на DEORE и амортисьорна вилка ROCKSHOX FS 30 SILVER TK SOLO AIR създават велосипед, който отговаря на нуждите както на напреднали така и на начинаещи колоездачи в дисциплината крос кънтри.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър

ГАРАНЦИЯ

Какво покрива гаранцията на производителя?

Гаранцията на производителя покрива дефекти в изработката и компонентите на велосипеда, риска от повреда по време на транспорт на велосипеди, които са продадени и асемблирани изцяло от оторизиран представител на Shockblaze. Велосипедите Shockblaze ще се наричат „Продукт" в следващите части на гаранцията.

Какъв срок покрива гаранцията на производителя?

Гаранцията на производителя е със срок от 2(две) години и е валидна от датата на закупуване на Продукта. Прилага се само спрямо регистрирания първоначален собственик на Продукта. Прехвърлянето на Продукта от първия собственик на друг води до анулиране на гаранцията.
 
Гаранцията за рамките и вилките (ако вилката е Shockblaze) може да бъде удължена до срок от 3(три) години, в случай, че велосипедът се регистрира онлайн в секцията "Регистрирай твоя велосипед". Удължената гаранция ще се прилага само за Продукти, закупени и регистрирани след 09.02.2015 г., при условие, че онлайн регистрацията е извършена в рамките на 14 дни от закупуването на Продукта.

Гаранцията на производителя ще бъде приложена в случай, че се изпълняват условията по годишното обслужване на Продукта, съгласно предоставените инструкции за поддръжка в упътването и препоръките от оторизираните представители на Shockblaze. Извършеното годишно обслужване трябва да бъде потвърдено с подпис и печат. В случай, че такова не е изпълнено, срокът на гаранцията се намаля от 3(три) на 2(две) години.
Гаранцията покрива поправен или заменен Продукт за останалия срок от оригиналната гаранция, до степен позволена от закона.
Всички гаранции предположени от закона са ограничени до срок от максимум 3(три) години (при налична регистрация на Shockblaze велосипед), респективно 2(две) години, от датата на покупка на Продукта, освен ако закона изрично не посочва по-кратък срок, и са ограничени до първия собственик на Продукта.

Какво ще направи Shockblaze?

Shockblaze ще замени с Продукт с подобен вид и качество или поправи дефектен Продукт, или ще Ви възстанови заплатената сума (като свидетелство ще служи Вашата касова бележка от покупката на Продукта). Разходите, свързани със заменянето на които и да са не дефектни части са за сметка и се заплащат от собственика на Продукта. В такъв случай, Вие ще бъдете уведомени за наложителността за замяната на не дефектни части, така че да може да организирате и приоритизирате разходите си.


Какво не покрива гаранцията?

Гаранцията не покрива: 

  • Продукти, отдавани под наем; 
  • Велосипеди за състезания, тестове и демонстрации (демо велосипеди); 
  • Ненапълно асемблирани велосипеди; 
  • Повреди, възникнали поради - злополуки, небрежност, неправилно третиране, злоупотреба, неправилна употреба, неправилно асемблиране; 
  • Повреди, възникнали поради несъобразяване с препоръчителните условия за поддръжка и използване; 
  • Повреди, възникнали поради неправилно или неточно извършена поддръжка или ремонт, извършени от който и да е различен от официален представител на Sprint;
  • Повреди, възникнали поради използването на части и приспособления, несъответстващи на Продукта и промяната на Продукта.


Гаранцията не покрива дефекти, дължащи се на нормалното износване на компонентите: 

  • Гуми (вътрешни и външни); 
  • Накладки на спирачки;
  • Падове на V brake/спирачки); 
  • Жила, капсули(метални, пластмасови); 
  • Педали; 
  • Ръкохватки на кормилото; 
  • Верига; 
  • Фарове; 
  • Бутилка за вода


Всички Продукти имат включено упътване. Моля следвайте внимателно инструкциите в упътването или тези поставени на Продукта. В рамките на позволеното от закона, последващи и случайни наранявания не се покриват от гаранцията.

Как може да предявите иск по тази гаранция?

За да предявите иск по гаранцията, Вашата първа стъпка е да уведомите Shockblaze и/или локалния оторизиран представител на Shockblaze за предявения дефект, в рамките на гаранционния период. Второ, трябва да предоставите Продукта за навременна инспекция от Shockblaze. Моля свържете се с Вашия официален Shockblaze дилър, обадете се на обслужване на клиенти на Shockblaze. Всички върнати Продукти трябва да са придружени с доказателство за покупка (обикновено това е касовата бележка) от официален Shockblaze дилър. В противен случай гаранцията няма да бъде призната. Копие от Протокол за предаване на Продукта (ще намерите непопълнен на гърба на упътването) ще остане при Shockblaze дилъра след приемане и подпис от собственика на Продукта. Задължително е показването на протокола при предаването на дефектна част в случай на иск по гаранцията, както и на доказателство за извършена покупка, в противен случай гаранцията няма да бъде призната.
Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване.
Повече информация за „бисквитките“ може да намерите в раздела ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ